Torment: Tides of Numenera to gra osadzona w świecie legendarnego już króla gier cRPG - Planescape: Torment...
Niezwykle pozytywnie przyjęto fakt, iż powstanie gra oparta na tym niezwykle pomysłowym uniwersum. Co ważniejsze przy jej produkcji wezmą udział znakomite persony także z pierwowzoru m.in.:Feargus Urquhart, Chris Avellone, czy też genialny kompozytor Mark Morgan. Gra zebrała wymaganą kwotę 900 000 $ w ciągu zaledwie 6 godzin czym zaskoczyła nawet samych twórców. Poniżej kilka faktów:
- Torment to gra dla pojedynczego gracza w trybie izometrycznym
- Spotkamy i pokierujemy specyficznymi bohaterami, a także porozmawiamy z rozmaitymi NPCami
- Gra będzie miała bogato rozwinięty wątek fabularny jak w Planescape Torment
- Gra będzie miała bogato rozwinięty wątek fabularny jak w Planescape Torment
- Gra będzie działać na silniku Unity na PC (Windows), Mac i Linux
- Gra będzie dostępna w języku angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, polskim, rosyjskim i hiszpańskim
- Gra będzie wolna od zabezpieczeń DRM (dostępna na Steam i w innych formach cyfrowych)
Twórcy wprowadzają kolejne cele realizowane za wyższe kwoty (tzw. Stretch goals):
- Za 2 miliony dolarów gracze mogą liczyć na dwie kolejne nowele osadzone w świecie gry, napisane przez Mura Lafferty’ego i Tony’ego Evansa, a gra wzbogaci się o lokację o nazwie Ruins of Ossiphagan, wulkaniczne cmentarzysko wielkich bestii. Dodatkowo dostaniemy również filmik pokazujący, jak Colin McComb (więcej o nim poniżej) gra w oryginał, opowiadając o kulisach jego powstawania.
- Za 2,5 miliona dolarów do zespołu dołączy George Ziets, scenarzysta gry Mask of the Betrayer, dodatku do Neverwinter Nights 2. Pojawi się również kolejna nowela, tym razem napisana przez Monte Cook’a,
twórcę systemu RPG, na którym gra będzie się opierać. Gracze otrzymają
również nowego, szóstego już towarzysza. Kolejnym dodatkiem ma być Castoff’s Labyrinth,
lokacja, do której bohater trafi po swojej śmierci w grze – twórcy już
teraz zapowiadają, że ewentualne kolejne „streatch goale” będą się
odnosiły do tej lokacji. Najzabawniejszym dodatkiem za 2,5 miliona
dolarów jest jednak wideo z oficjalnymi przeprosinami Colina McComba za podręcznik o elfach, jaki napisał do drugiej edycji systemu AD&D – przez fanów uznawany za jedno z najlepszych wydawnictw w tym uniwersum.
Aktualna kwota oscyluje w granicach 2 350 000 $ i ciągle rośnie.
Jeżeli chcecie wesprzeć ten bez wątpienia rewelacyjny projekt zapraszam na stronę: http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera
0 komentarze:
Prześlij komentarz