Seria gier o słynnym zabójcy nie przestaje nas zasypywać kolejnymi tytułami. Tym razem jednak Ubisoft poszedł w nieco inną stronę i przygotował dla nas... karciankę..
Na czym polega wspomniana gra?
Na początku każdej tury losowana jest karta wydarzenia, która może mieć wpływ zarówno na jednego, jak i na wszystkich graczy. Każdy dysponuje kartami akcji z trzech kategorii - ruchu, ukrycia i ataku. Karty te zawierają informacje, ile pól może przebyć gracz lub ile zadać obrażeń. W ukryciu można dobrać dodatkowe karty, jednak nie można na ręce mieć ich więcej, niż siedem - chyba, że wylosowane wydarzenie pozwoli na więcej. Karty służą jednocześnie za punkty życia - zaatakowani musimy pozbyć się części.
Atakujemy innych, kiedy znajdziemy się na ich polu. Zabicie przeciwnika owocuje punktami zwycięstwa - jednym lub więcej, jeśli ofiara zebrała kilka punktów. Śmierć oznacza powrót na pole startowe i utratę posiadanych kart. Atakować gracza możemy tylko jedną kartą ataku, na inne cele można zużyć tyle, ile zechcemy. Nie możemy jednak zabijać innych celów, jeśli w pobliżu znajduje się strażnik. Zabójstwo strażnika nie daje punktów zwycięstwa. Strażnicy odradzają się po wylosowaniu odpowiedniej karty wydarzenia.
Planszę podzielono na sekcje pól wewnętrznych i zewnętrznych. Wewnątrz jest trudniej - mamy mniej miejsca do zaatakowania celu, a strażnicy są silniejsi. Na zewnątrz jest luźniej, za to zużywa się więcej kart i zdobywa mniej punktów zwycięstwa.
Gra kończy się, kiedy któryś z graczy zdobędzie piętnaście punktów (oprócz zabijania celów nagradza się odnajdywanie skarbów i udany ich transport do bazy) lub gdy wylosuje się wszystkie dostępne karty wydarzenia.
Tak z grubsza prezentują się zasady rozgrywki. Zakupić ten tytuł będzie można jeszcze w lutym. Nad grą pracuje firma Cryptozoic Entertainment, odpowiedzialna za "stołowe" wydania Batman: Arkham City czy też Hobbita.
Na początku każdej tury losowana jest karta wydarzenia, która może mieć wpływ zarówno na jednego, jak i na wszystkich graczy. Każdy dysponuje kartami akcji z trzech kategorii - ruchu, ukrycia i ataku. Karty te zawierają informacje, ile pól może przebyć gracz lub ile zadać obrażeń. W ukryciu można dobrać dodatkowe karty, jednak nie można na ręce mieć ich więcej, niż siedem - chyba, że wylosowane wydarzenie pozwoli na więcej. Karty służą jednocześnie za punkty życia - zaatakowani musimy pozbyć się części.
Atakujemy innych, kiedy znajdziemy się na ich polu. Zabicie przeciwnika owocuje punktami zwycięstwa - jednym lub więcej, jeśli ofiara zebrała kilka punktów. Śmierć oznacza powrót na pole startowe i utratę posiadanych kart. Atakować gracza możemy tylko jedną kartą ataku, na inne cele można zużyć tyle, ile zechcemy. Nie możemy jednak zabijać innych celów, jeśli w pobliżu znajduje się strażnik. Zabójstwo strażnika nie daje punktów zwycięstwa. Strażnicy odradzają się po wylosowaniu odpowiedniej karty wydarzenia.
Planszę podzielono na sekcje pól wewnętrznych i zewnętrznych. Wewnątrz jest trudniej - mamy mniej miejsca do zaatakowania celu, a strażnicy są silniejsi. Na zewnątrz jest luźniej, za to zużywa się więcej kart i zdobywa mniej punktów zwycięstwa.
Gra kończy się, kiedy któryś z graczy zdobędzie piętnaście punktów (oprócz zabijania celów nagradza się odnajdywanie skarbów i udany ich transport do bazy) lub gdy wylosuje się wszystkie dostępne karty wydarzenia.
Tak z grubsza prezentują się zasady rozgrywki. Zakupić ten tytuł będzie można jeszcze w lutym. Nad grą pracuje firma Cryptozoic Entertainment, odpowiedzialna za "stołowe" wydania Batman: Arkham City czy też Hobbita.
0 komentarze:
Prześlij komentarz