Z
racji przerwy w prowadzeniu bloga postanowiłem dodać brakujące
informacje o bohaterach, którzy pojawili się w League of Legends od
czasu wydania Lissandry, którą to opisałem jako ostatnią. Trzecia w
kolejności jest - Jinx. Więcej informacji o nim w rozwinięciu...
Postanowiłem wprowadzić nowy cykl dotyczący gry League of Legends. Ponieważ sam jestem jej fanem i na bieżąco śledzę informacje z nią związane, będę się starał je Wam tutaj udostępniać. W skład cyklu wejdą bieżące informacje, poradniki oraz zapowiedzi zmian, poprawki i nowi bohaterowie. Dostęp do postów związanych wyłącznie z LoL znajdziecie w kategorii Gry w górnym menu.
-------------------------
W dniu dzisiejszym kolejna bohaterka wkracza na pola sprawiedliwości. Oto Jinx - Wystrzałowa Wariatka:
Jinx jest walczącą na dystans wojowniczką, której głównym orężem jest obrotowe działko, paralizator oraz rakietnica. Jej umiejętności pozwalają na szybką eliminację przeciwnika i w razie potrzeby błyskawiczną ucieczkę z pola walki.
Umiejętności
Biernie: Zabawmy się! (bierna)
Jinx otrzymuje potężne doładowanie do prędkości ruchu za każdym razem, gdy zginie bohater lub runie wieża, które ostatnio zaatakowała. Doładowanie to po pewnym czasie zanika.
Zmienianko!
Zamiana broni:
- Wyrzutnia rakiet: podstawowe ataki Jinx kosztują manę ale mają większy zasięg, zadają dodatkowe obrażenia celowi oraz wrogom w pobliżu celu.
- Działko obrotowe: podstawowe ataki Jinx dają krótkotrwały bonus do prędkości ataku i kumulujący się do trzech razy. Ładunki znikają jeden po drugim, gdy Jinx wstrzyma ataki.
Bzzzyt!
Jinx przypuszcza atak elektryczny, który zadaje obrażenia i spowalnia pierwszego trafionego wroga.
Ogniste Gryzaki!
Jinx rzuca unieruchamiające granaty w linii, które wybuchają po kilku sekundach i podpalają pobliski obszar. Wrodzy bohaterowie, którzy staną na granacie, spowodują jego wybuch i tymczasowo zostaną unieruchomieni.
SuperMegaRakieta Śmierci!
Jinx odpala rakietę o zasięgu globalnym. Im dłużej ona leci, tym większe zadaje obrażenia. Rakieta wybucha po trafieniu w pierwszego wrogiego bohatera, zadając jemu i innym stojącym w pobliżu wrogom obrażenia bazujące na ich brakujących punktach życia.
Rozgrywka
Odpal działko obrotowe i wymierz we wroga potężnym siewcą śmierci jako Jinx Wystrzałowa Wariatka. Wielka determinacja oraz cały wachlarz narzędzi zagłady czyni z Jinx strzelca wyborowego, z którym twoi wrogowie nie mają najmniejszych szans..
Dolna aleja
Jinx to wszechstronny strzelec wyposażony w cały arsenał przeróżnych
rodzajów broni. Sieją one niemałe spustoszenie, gdyż pozwalają jej
przypuszczać bezlitosne ataki kosztem mobilności. Jedną z
najważniejszych korzyści płynących z gry Jinx jest możliwość
wykorzystania potęgi „Zmienianka!” do osłabienia sił wroga z bezpiecznej
odległości za pomocą wyrzutni rakiet, a gdy nadejdzie odpowiedni moment
– do wyrzucenia gradu pocisków z działka obrotowego.Mimo braku własnych możliwości ucieczki, hiperaktywny mózg Jinx trzyma w zanadrzu kilka manewrów umożliwiających jej uniknięcie zgankowania. „Ogniste Gryzaki!” tymczasowo unieruchamiają zbliżających się walczących w dżungli, zastosowany w odpowiednim momencie „Bzzzyt!” spowalnia pogoń, a ostrożne zarządzanie zadaniami doda potężne przyspieszenie dzięki „Zabawmy się!” aktywowanemu po upadku wieży.
A wieże będą padać. Obojętnie, czy Jinx spowalnia nieprzyjaciół, atakując na prawo i lewo za pomocą „Bzzzyt!”, czy też osiągnie to swoimi atakami obszarowymi z wyrzutni rakiet – jest ona prawdziwym utrapieniem w alei. Jinx pogoni wrogów tam, gdzie pieprz rośnie, lub uniemożliwi im zaatakowanie jej – dzięki temu przetrwa do środkowej i końcowej fazy gry, w których w pełni rozwinie swój potencjał.
Należy tylko dodać jedno – SuperMegaRakieta Śmierci zawsze wydaje się najlepszą odpowiedzią na każdy problem. Superumiejętność Jinx to globalna broń, która zwiększa prędkość, mknąc w kierunku twarzy niczego się niespodziewającej ofiary. Wykończenie całej rannej drużyny wroga po drugiej stronie mapy we wczesnej fazie walki z Baronem, czy też zabicie w ostatniej chwili wycofującego się nieprzyjaciela – odpowiednio umieszczona SuperMegaRakieta Śmierci nie boi się żadnego wyzwania. Może poza trafianiem jednostek niebędących bohaterami. Tego nie potrafi.
Walki drużynowe
Podczas walk drużynowych Bezwzględny Pościg umożliwia Lucianowi szybką
ucieczkę z niekorzystnej sytuacji lub ominięcie wrogiej drużyny i
dobranie się do ważnych celów. Podczas walki z kilkoma przeciwnikami
trafienie kilku z nich Płomiennym Wybuchem da Lucianowi kilka celów do
atakowania, by uzyskać przyspieszenie, a Przebijające Światło zada
obrażenia całej grupie.
Historia
Spójrzcie – oto pudełko z <Jak bardzo czuję się winna?>! Ojej – jest puste!
Piltover od dawna było znane jako Miasto Postępu – miejsce, gdzie panuje ład i porządek. Ta sielanka została przerwana, gdy w mieście pojawił się nowy przestępca. Ten tajemniczy złoczyńca przypuścił serię ataków, które naraziły na niebezpieczeństwo całe miasto i stanowiły największą falę zbrodni w historii Piltover.
W końcu udało się zidentyfikować sprawczynię tych bezsensownych zbrodni. Choć pochodzenie młodej dziewczyny było okryte tajemnicą, kilku osobom udało się zauważyć, że jej broń posiada hextechowe elementy, a na jej ubiór składają się stroje popularne w Zaun. Ponieważ jej pojawienie się zawsze wiązało się z dużymi kłopotami, ci, którzy się z nią spotkali, wkrótce nadali jej imię: Jinx.
Postanowiwszy wsadzić wichrzycielkę za kratki, Vi stanęła na czatach przed skarbcem i czekała na przybycie Jinx. Zgodnie z nabazgroloną obietnicą Jinx stawiła się w wyznaczonym czasie. Wiedząc, że to szansa na schwytanie przestępczyni, Vi rzuciła się za nią do wnętrza budynku. Gdy przebijała się przez kolejne ściany, goniła śmiejącą się Jinx, która rozświetlała wnętrze ewakuowanego skarbca kolorowymi wybuchami. Vi wreszcie ją dogoniła, ale dla Jinx nie był to koniec. Zanosząc się obłąkańczym śmiechem, Jinx wystrzeliła grad rakiet i pogrzebała siebie samą i swoją przeciwniczkę pod gruzami budynku.
Kiedy poturbowanej Vi udało się wreszcie wyczołgać spod ruin, po Jinx nie było już ani śladu. Na domiar złego, ze skarbca nie zniknęła nawet jedna złota moneta. Zamiast tego, przestępczyni pozostawiła wiadomość pożegnalną dla swojej ulubionej policjantki, widoczną poprzez nowo powstałą lukę pomiędzy budynkami Piltover. Miejskie światła układały się w prostą prowokację: „Nigdy mnie nie złapiesz”. Gdy Vi czytała wiadomość, usłyszała odległy śmiech swojego nowego nemezis, a miasto po raz pierwszy pogrążyło się w całkowitej ciemności.
-------------------------
Wszystkie powyższe materiały są własnością Riot Games Inc
0 komentarze:
Prześlij komentarz